Äntligen fredag! :)

vilken start på dagen det varit, först har jag varit förbi jobbet en sväng för att hämta några varor jag köpt av en arbetskamrat, sen har det varit telefonsamtal hit och dit, barnmorska och läkare och allt möjligt, min hälsa är inte riktigt på topp om man säger så, har iallafall fått tid till en läkare, men ni behöver inte orora er, jag mår ganska bra ändå :) sen har jag pratat med chefen också, min anställning på tuna går ut nu på söndag så då börjar jag springvikariera igen, det känns både tråkigt och skönt på samma gång, kommer nog troligtvis fortsätta vara mycket på tuna iallafall :) just nu sitter jag här och gick nyss in på nelly.se, varför gjorde jag det? för så klart har jag nu hittat en tröja jag vill ha, äh, jag köper den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback